تمديد شد: نخستين طرح ملي "گردشگران دوچرخه سوار"
دوشنبه 26 دی 1390 بازدید: 3912

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)-  نخستين طرح ملي "گردشگران دوچرخه سوار" با هدف گسترش فرهنگ دوچرخه سواری و گردشگری در میان دانشجویان کشور و برقراری پیوند دانشجویان با فرهنگ مردم جای جای ایران بزرگ و سایر نقاط دنیا (ترجيحا كشورهاي عضو اكو) برگزار می شود. لذا افراد و گروه هاي فعال دانشجويي که در این رشته فعالیت دارند،  می توانند  با تکمیل فرم ثبت نام پیوست در این طرح شرکت نمایند.

► خاطرنشان مي گردد بنابر استقبال دانشجويان و علاقمندان به اين طرح مهلت ثبت نام و ارسال فرم هاي مربوطه تا پايان اسفندماه 1390 تمديد شد.

► گروه­هاي دانشجويي و دانشجويان علاقه مند به سفر با دوچرخه مي توانند، ضمن پركردن فرم ثبت نام موجود در سایت، آن را به ایمیل دبيرخانه جشنواره به نشاني  Bicycle@istta.irارسال و یا به شماره 66491586-021  فکس نمایند.

► علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اولیه با شماره تلفنهای 66491136-021 و 66491222-021 تماس حاصل فرمایند.

 

جهت دریافت فرم ثبت نام کلیک نمایید.

 

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi